My Photo
Name:
Location: Czechia

Friday, April 23, 2010

Raidování ve WoW


Tak jsem přišel na chuť chození raidů, výprav pro 10 či 25 lidí společně. Ale že mi to trvalo, nějak mi nedocházelo, že spousta lidí běhá ve výbavě, kterou prostě jde získat jen takto, ale k tomu prvních pár kousků i velmi snadno. Jen s chudákem paladinem to bylo trochu drsnější, protože jsme tam byli v deseti, což znamená dva tankové a z toho jsem byl ten silnější (i bez té nové výbbavy) a tak jsem toho musel ustát víc. A i slečna warločka začíná vypadat k světu, včera se v icecrown citadel překonávala a dělala průměr dps 5600, což už opravdu není málo, na její výbavu.. A jen tak ilistračně, ukázka právě palacha, se současnou nejlepší výbavou na tankování co má.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Blog Directory