My Photo
Name:
Location: Czechia

Friday, November 14, 2014

Warlords of Draenor

Blizzard s obrovským popraskem uvedl do provozu další datadisk pro World of Warcraft, tentokrát nazvaný Warlords of Draenor. Draenor je vlastně původní outland, respektive totéž v alternativní časové linii. COpak o to, svět samotný vypadá krásně, ale technické problémy jsou neskutečné. (Osobně bych si tipl, že za to může politika praktikovat uzavřené beta testování. Jinak by se jim do testu navalilo víc hráčů a problémy s přetíženými servery by zjistili už za testu.) Servery obsluhující kontinent draenor jsou permanentně přetížené, občas padají a člověk je přenesen do místa, kam má hertstone. A permanentně nefunguje fázování v garrisonu, což je nová "farma" známá z Pandarie. Hráči tam zatuhávají jako hmyz v pavučině. Viz první obrázek. Takto dopadl ve čtvrtek ráno pokus doletět do zmiňovaného garrisonu. Ve vzduchu se zaseklo minimálně 100 lidí, někteří se chvílemi propadali pod svět. A na zemi to bylo ještě mnohem horší. Obrázek vpravo pro změnu ukazuje dole do Gorgorondu. Ne, to není ve vzduchu, jen se "zem" nějak neobtěžovala ukázat. Sice věřím, že Warlords of Draenor budou dobrým datadiskem, ale poctivě řečeno: je mi trochu líto, že jsem s nákupem nepočkal tak za měsíc, jelikož současný stav je peklo.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Dobrý den, na Vašich stránkách jsem nikde nenalezla Váš kontakt. Obsah blogu se mi velice líbí a chtěla jsem Vás kontaktovat ohledně nabídky spolupráce s jedním z největších českých internetových knihkupectví. Pokud to bude jen trochu možné, napište mi, prosím, na pavlina@megaknihy.cz. Do předmětu uveďte adresu Vašeho blogu. Těším se na spolupráci, Pavlína Veselá

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home

Blog Directory